Ekspert/Ekspertka ds. E-commerce
Opis oferty
Jeżeli do tej pory wydawało Ci się, że praca w e-commerce jest spełnieniem Twoich marzeń, to co powiesz na pracę w e-commerce biura podróży? Praca, w której łączysz obowiązki z wakacjami. Praca w której pomagasz ludziom spełniać marzenia. Praca, w której nie podróżujesz tylko wirtualnie, ale i realnie. Brzmi dobrze? Aplikuj i dołącz do naszego eximowego zespołu!
Nasze projekty przyniosą Ci satysfakcję i rozwój zawodowy. Bo i my się mocno rozwijamy. Wiesz… nie bez powodu czytasz to ogłoszenie. Dołącz do nas. Tworzymy fajny, inkluzywny i uśmiechnięty zespół.
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: umowa a pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna
Nasze projekty przyniosą Ci satysfakcję i rozwój zawodowy. Bo i my się mocno rozwijamy. Wiesz… nie bez powodu czytasz to ogłoszenie. Dołącz do nas. Tworzymy fajny, inkluzywny i uśmiechnięty zespół.
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: umowa a pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna
Twoje przyszłe obowiązki to:
- Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce i sprzedaży online, monitorowanie realizacji kluczowych wskaźników efektywności
- Analiza ilościowych i jakościowych danych własnych, danych rynkowych, w tym potencjałów sprzedażowo-produktowych
- Identyfikacja obszarów do optymalizacji w celu maksymalizacji konwersji, przygotowanie planu, jego implementacja i monitoring efektów (np. UX, rozwój nowych funkcjonalności serwisu, usprawnianie procesów)
- Śledzenie trendów e-commerce, monitorowanie konkurencji, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności działań i wzrostu sprzedaży
- Ścisła, codzienna praca z zespołem IT w Czechach (w tym priorytetyzacja zadań, egzekucja realizacji, testowanie funkcjonalności, dbanie o jakość wdrożeń)
- Panowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych we współpracy z działem marketingu
- Bieżąca obsługa strony: monitorowanie stabilności funkcjonowania serwisu, zapewnienie zgodności strony z obowiązującymi regulacjami prawnymi, dostosowanie serwisu do standardu WCAG, regularna aktualizacja treści, zgodnie z potrzebami firmy, w szczególności produktowymi, tworzenie landing pages zwiększających sprzedaż
- Marketing automation
Nasze oczekiwania:
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze e-commerce
- Doświadczenie w budowaniu wielokanałowych strategii wspierających sprzedaż online biegłość w posługiwaniu się narzędziami takimi jak Google Analytics, Google Tag Manager, Ahrefs, Hotjar, Clarity, Looker Studio, Similarweb, Excel
- Znajomość zmieniających się trendów e-commerce
- Doświadczenie we współpracy z domem mediowym
- Twórcze podejście w szukaniu możliwych dróg dotarcia do wyznaczonego celu
- Umiejętność stawiania hipotez, poszukiwania danych do ich weryfikacji, analizy, wyciągania wniosków i ich zastosowania w praktyce
- Umiejętność projektowania i optymalizowania customer journey, praktyczna znajomość zasad UX, UI, WCAG
- Znajomość programów CMS, podstawowego kodowania w HTML
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
- Znajomość Kentico, Meiro, programów graficznych (np. Photoshop, Canva)
- Doświadczenie w branży turystycznej
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u touroperatora, który poprzez swoją grupę kapitałową jest drugim największym tour operatorem w Europie
- Świetną atmosferę w pracy i brak dress codu
- Dobrze skomunikowaną lokalizację biura (Warszawa Żoliborz, 7 minut pieszo od Metra Marymont lub Metra Plac Willsona),
- Fundusz socjalny i pakiet podstawowych benefitów (karty sportowe, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa),
- Atrakcyjne zniżki na wczasy Twoje i Twoich najbliższych.