
(Starszy/a) Specjalista/Specjalistka ds. E-commerce
O nas

Opis oferty
Szukamy osoby, która nie tylko rozumie świat e-commerce, ale potrafi go aktywnie kształtować. Jeśli masz doświadczenie w pracy z serwisami internetowymi, lubisz analizować dane, testować nowe rozwiązania i stale poprawiać doświadczenia użytkowników – ta rola jest dla Ciebie.
W EXIM tours zyskasz realny wpływ na rozwój naszej głównej platformy sprzedażowej – exim.pl – współpracując z zespołami w Polsce i Czechach, rozwijając produkty, które naprawdę mają znaczenie dla naszych Klientów.
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: umowa a pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna
W EXIM tours zyskasz realny wpływ na rozwój naszej głównej platformy sprzedażowej – exim.pl – współpracując z zespołami w Polsce i Czechach, rozwijając produkty, które naprawdę mają znaczenie dla naszych Klientów.
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: umowa a pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna
Twoje przyszłe obowiązki to:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce i sprzedaży online, monitorowanie realizacji kluczowych wskaźników efektywności.
- Analiza ilościowych i jakościowych danych własnych, danych rynkowych, w tym potencjałów sprzedażowo-produktowych.
- Identyfikacja obszarów do optymalizacji w celu maksymalizacji konwersji, przygotowanie planu, jego implementacja i monitoring efektów (np. UX, rozwój nowych funkcjonalności serwisu, usprawnianie procesów).
- Śledzenie trendów e-commerce, monitorowanie konkurencji, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności działań i wzrostu sprzedaży.
- Ścisła, codzienna praca z zespołem IT/Digital w Czechach (w tym priorytetyzacja zadań, egzekucja realizacji, testowanie funkcjonalności, dbanie o jakość wdrożeń).
- Planowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych we współpracy z działem marketingu.
- Bieżąca obsługa strony: monitorowanie stabilności funkcjonowania serwisu, zapewnienie zgodności strony z obowiązującymi regulacjami prawnymi, dostosowanie serwisu do standardu WCAG, regularna aktualizacja treści, zgodnie z potrzebami firmy, w szczególności produktowymi, tworzenie landing pages zwiększających sprzedaż
- Marketing automation.
Nasze oczekiwania:
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze e-commerce
- Doświadczenie w budowaniu wielokanałowych strategii wspierających sprzedaż online biegłość w posługiwaniu się narzędziami takimi jak Google Analytics, Google Tag Manager, Ahrefs, Hotjar, Clarity, Looker Studio, Similarweb, Excel
- Znajomość zmieniających się trendów e-commerce
- Twórcze podejście w szukaniu możliwych dróg dotarcia do wyznaczonego celu
- Umiejętność stawiania hipotez, poszukiwania danych do ich weryfikacji, analizy, wyciągania wniosków i ich zastosowania w praktyce
- Umiejętność projektowania i optymalizowania customer journey, praktyczna znajomość zasad UX, UI, WCAG
- Znajomość programów CMS, podstawowego kodowania w HTML
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1).
- Znajomość Kentico, Meiro, programów graficznych (np. Photoshop, Canva).
- Doświadczenie w branży turystycznej.
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u touroperatora, który poprzez swoją grupę kapitałową jest drugim największym tour operatorem w Europie.
- Świetną atmosferę w pracy i brak dress codu.
- Dobrze skomunikowaną lokalizację biura (Warszawa Żoliborz, 7 minut pieszo od Metra Marymont lub Metra Plac Willsona).
- Fundusz socjalny i pakiet podstawowych benefitów (karty sportowe, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa - po roku zatrudnienia).
- Atrakcyjne zniżki na wczasy Twoje i Twoich najbliższych.
Benefity pracy w EXIM tours
Dofinansowanie do:
opieki medycznej Signal Iduna
karty lunchowej EdenRed
karty sportowej MultiSport
ubezpieczenia grupowego Allianz