Kontakt
Dla klienta
Dział Sprzedaży
Zakres:
Informacje o hotelach, cenach, dostępności miejsc, programie lojalnościowym dla Klientów, pomoc w rezerwacjiGodziny pracy:
- Poniedziałek – niedziela: 09.00 – 20.00
(za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)
Kontakt
- Telefon: 774 33 10 33
- E-mail: klient@exim.pl
![Dział Sprzedaży](/getmedia/7b498403-959a-4655-a29e-80e3f17ed4d6/dzial-obslugi-klienta.jpg)
Możesz też napisać do nas, korzystając z poniższego formularza.
Dział Obsługi Klienta/Posprzedażowy
Zakres:
Bieżąca obsługa założonych rezerwacji i ich modyfikacjaGodziny pracy:
- Poniedziałek – sobota: 09.00 – 20.00
- Niedziela: 10.00 – 18.00
(za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)
Kontakt
- Telefon: 774 33 10 33
- E-mail: dop@exim.pl
![Dział Obsługi Klienta](/getmedia/dfa9adea-6ff7-4e11-aaca-58b3947847a6/dzial-posprzedazowy.jpg)
Dział Grup i Wyjazdów Incentive
Zakres:
Zapytania i rezerwacje na wyjazdy dla grup (od 16 osób).Dla agenta
Dział Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Agenta
Zakres:
Zapytania dotyczące rezerwacji, ewentualne zmiany i pomoc w sprzedaży, etc.
Godziny pracy:
- Poniedziałek - sobota:
- 09.00 – 20.00 odpowiedzi na maile rezerwacje@exim.pl i w BlueVendo
- 10.00 – 19.00 wsparcie telefoniczne
- Niedziela: 10.00 – 18.00
Kontakt
- Telefon: 32 349 27 00
- E-mail: rezerwacje@exim.pl
![Dział Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Agenta](/getmedia/dd8dfc6e-b03e-4920-94c5-c8282bcb3624/dzial-wsparcia-sprzedazy-i-obslugi-agenta.jpg)
Dział Agencyjny
Zakres:
Nawiązywanie współpracy agencyjnej, bieżące sprawy związane z funkcjonowaniem i działaniem istniejącej sieci sprzedaży, etc.Godziny pracy:
- Poniedziałek - piątek: 09.00 - 17.00
Kontakt
- Telefon: 22 332 71 47
- E-mail: agent@exim.pl
![Dział Agencyjny](/getmedia/4d600bb4-73db-474c-ae82-2c099c188a8d/dzial-agencyjny.jpg)
Dla prasy
Dział Marketingu
Zakres:
Zagadnienia związane z reklamą, promocją, media marketingiem etc.
Press Room
Zakres:
Informacje na temat Spółki, kontakt z Rzecznikiem Prasowym, udzielenie i autoryzację wywiadów itp.
Dane firmy
Siedziba firmy
Exim S.A.
ul. Elżbiety Drużbackiej 11
01-622 Warszawa
ul. Elżbiety Drużbackiej 11
01-622 Warszawa
UWAGA: W siedzibie firmy nie kupicie Państwo wycieczki. Po zakup wycieczki zapraszamy do naszego Salonu EXIM tours w Warszawie, ul. Starowiślna 4 lok. B26.
Konta bankowe
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa
SWIFT: CITIPLPX
Przelewy
w PLN: 83 1030 1508 0000 0008 1589 0019
w USD: 39 1030 1508 0000 0008 1589 0035
w EUR: 61 1030 1508 0000 0008 1589 0027
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa
SWIFT: CITIPLPX
Przelewy
w PLN: 83 1030 1508 0000 0008 1589 0019
w USD: 39 1030 1508 0000 0008 1589 0035
w EUR: 61 1030 1508 0000 0008 1589 0027
Raiffeisen Bank Polska S.A.
ul. Piękna 20
00-549 Warszawa
SWIFT: RCBWPLPW
Przelewy
w PLN: 44 1750 0009 0000 0000 2792 6088
w USD: 63 1750 0009 0000 0000 2792 6231
w EUR: 88 1750 0009 0000 0000 2792 6169
ul. Piękna 20
00-549 Warszawa
SWIFT: RCBWPLPW
Przelewy
w PLN: 44 1750 0009 0000 0000 2792 6088
w USD: 63 1750 0009 0000 0000 2792 6231
w EUR: 88 1750 0009 0000 0000 2792 6169
![Konta bankowe](/getmedia/82004912-9562-49a4-825b-3223c1bc42b6/konta-bankowe.jpg)
Dział Księgowości
Godziny pracy:
- Poniedziałek – piątek: 08.00 – 16.00
Faktury za usługi turystyczne:
- Telefon: 22 33 27 157
- Fax: 22 33 27 192
- E-mail: fakturysa@exim.pl
Płatności, rozliczenia i faktury dla Agentów:
- Telefon: 22 33 27 101; 22 33 27 106; 22 33 27 116; 22 33 27 156
- Fax: 22 62 16 976
- E-mail: windykacja@exim.pl
Dział Jakości/Reklamacji
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane usługi były najlepszej jakości. Dlatego też jesteśmy wdzięczni za wszelkie uwagi i komentarze, którymi się Państwo z nami dzielicie.
Aby ułatwić Państwu kontakt z nami, prosimy kierować wszelkie kwestie związane z jakością Państwa wypoczynku na adres mailowy: jakosc@exim.pl
Wszystkie niezbędne informacje i adres naszego Inspektora IOD znajdują się pod adresem: https://exim.pl/dane-osobowe
Aby ułatwić Państwu kontakt z nami, prosimy kierować wszelkie kwestie związane z jakością Państwa wypoczynku na adres mailowy: jakosc@exim.pl